Kakaojook- mõnus koormusjärgne taastusjook

Kuumadel suvepäevadel tekib vajadus jahutuse järele. Mis võiks olla parem, kui külm ja kosutav kakaojook? Boonusena on see ka suurepärane treeningjärgne taastusjook, sest sisaldab just õiges vahekorras süsivesikuid ja valke, et toetada koormusest taastumist. Tugevamate treeningute korral võid lihaskasvu toetamiseks juurde panna ka herne- või riisivalku.

Sobib ka taimetoitlastele ja neile, kes lehmapiima juua ei saa. Kakaojook sisaldab rohkelt oomega-3-rasvhappeid, magneesiumi ja vaske.

Koostisosad:

  • 1 suur banaan
  • 3 väiksemat datlit
  • 225 g mandlijooki
  • 1 spl (kuhjaga) kakaopulbrit
  • 2 spl (kuhjaga) kanepiseemneid

Valmistamine:

  1. Püreesta kõik komponendid smuutiks.
  2. Vala klaasi ja naudi!

1 klaas kakaojooki annab umbes 400 kcal. Kui kakaojoogile lisada ka hernevalku 20 g, annab smuuti umbes 450 kcal.

Scroll to Top